пр. Нахімова, 86, м. Маріуполь, 87517, Україна
тел.: +380 62 951 98 01, факс: +380 62 947 48 15
e-mail:
[email protected]

для запитів ЗМІ: [email protected]
запити на отримання публічної інформації: [email protected]
для електронних звернень громадян: [email protected]
22.07.2017
Липень   2017
ПнВтСрЧтПтСбНд
12
3456789
10111213141516
1718192021
22
23
24252627282930
31
дата з:
по:



Головна » Архів новин

Поліцейські допомогли жінці, яку охопив приступ клаустрофобії в застряглому ліфті (ФОТО)
18.04.2017 | 13:44  |  ГУНП

Останньою надією для 49-річної мешканки Слов’янська, яка опинилася сама в зачиненому ліфті, стало звернення в поліцію. У жінки почалася паніка, і вона стала задихатися. Не зумівши додзвонитися до ліфтерів, жінка набрала номер 102. Оператори колл-центру поліції виявилися готові і до такої ситуації.

Тривожне повідомлення надійшло до колл-центру 102 о 5.20 зі Слов’янську. «Допоможіть, я застрягла у ліфті, вже півгодини, а в мене клаустрофобія» - від сильного хвилювання голос заявниці переривався, вона ледь могла вимовити слова.

Дівчина-оператор відразу зорієнтувалася та у першу чергу намагалася заспокоїти жінку, яка перебувала у стані шоку. За кілька хвилин їй вдалося дізнатися всю необхідну інформацію, аби спрямувати на місце поліцейських.

«Будь ласка, не хвилюйтеся, дихайте. Вам на допомогу вже виїхав наряд поліції, а поки я буду з вами розмовляти», - співробітниця UASCу професійно намагалася відвернути увагу жінки від її проблеми. Протягом всієї бесіди оператор, сховавши власні емоції, втримувала рівний тон - цей психологічний прийом також працює на те, аби заспокоїти людину в кризовій ситуації.

Вже за 7 хвилин до багатоповерхівки, де була заблокована потерпіла, прибув екіпаж патрульної поліції. Правоохоронці викликали на місце працівників аварійної служби ліфтів та перебували разом з жінкою, доки її не було звільнено з пастки.

Люди стали частіше звертатися до поліції у скрутних ситуаціях, і це свідчить про зростання довіри до правоохоронців. Так, були випадки, коли телефонували діти, які боялися самі йти додому зі школи, і дівчина-оператор в онлайн-режимі «супроводжувала» дитину додому.

Порядка 20% від усіх дзвінків до колл-центру 102 – це звернення інформаційного характеру. Жодне з них не залишається без відповіді.

Пріоритет поліції Донеччини сьогодні – надання будь-якої допомоги людям. Так, днями на трасі біля Бахмуту працівники поліції, які забезпечують безпеку дорожнього руху, допомогли дістатися додому жінці-водію. Автомобіль мешканки Луганської області зламався, і правоохоронці відбуксували його на станцію техобслуговування для усунення поломки.

 

Відділ комунікації поліції

Донецької області

 

При використанні матеріалу гіперпосилання на npu.gov.ua обов`язкове
версія для друку