пр. Нахімова, 86, м. Маріуполь, 87517, Україна
тел.: +380 62 951 98 01, факс: +380 62 947 48 15
e-mail:
[email protected]

для запитів ЗМІ: [email protected]
запити на отримання публічної інформації: [email protected]
для електронних звернень громадян: [email protected]
23.09.2017
Вересень   2017
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
1819202122
23
24
252627282930
дата з:
по:



Головна » Архів новин

"Доброго дня! Поліція Донеччини". У квітні до правоохоронців за допомогою звернулися майже 200 дітей (ФОТО)
29.04.2017 | 12:20  |  ГУНП

Всього ж регіональна поліція обробила майже 18 тисяч викликів, з яких лише 2100 – інформаційного характеру.

В середньому щодоби правоохоронці реєструють близько 1000 повідомлень. Ще кілька місяців назад цей показник не перевищував 800. Це означає, що люди довіряють поліції, і не бояться набрати 102. Соціологічне опитування, що проводилось від імені Міжнародного республіканського інституту, показало: за останні 2 роки рівень довіри народу до поліції збільшився вдвічі.

Правоохоронці реагують на кожен виклик – від вбивства або теракту до повідомлення, що не входить до компетенції МВС.

Протягом квітня 2017 року поліцейські 16 разів виїжджали на вбивства і 38 – на спричинення тяжких тілесних ушкоджень. Зареєстровано більше 1500 викликів про крадіжки і 378 – про бійки.

329 разів громадяни повідомляли поліцейським про дорожньо-транспортні пригоди без постраждалих. Крім того, майже 200 разів оператори колл-центру приймали виклики про ДТП, в яких учасники отримали тілесні ушкодження.

Щодо адміністративних правопорушень, то найбільша кількість викликів (майже 2000) стосувалась сімейних сварок. На 500 менше зареєстровано конфліктів і 2158 повідомлень носили інформаційний характер.

За територіальністю серед лідерів по зверненням мешканців до UASC Маріуполь – 6064, 3102 викликів прийняли оператори з Краматорську та 2494 – зі Слов’янська.

Майже 200 разів допомоги поліції потребували діти. Донедавна ця найнезахищеніша категорія мешканців шукала порятунку від байдужості та агресії у чужих стінах або на вулиці. Сьогодні вони знають – на 102 їх не тільки вислухають, а нададуть будь-яку допомогу. З метою якісного та результативного обслуговування оператори проходять спеціальні тренінги, на яких вчаться в найкоротші терміни дізнаватися від малечі інформацію, яка допоможе кваліфіковано обслужити виклик, та утримувати дитину на зв’язку до приїзду наряду, аби переконатися – життя співрозмовника поза небезпекою.

У Маріуполі 26 квітня о 21-й годині в колл-центр звернулася 15-річна школярка з повідомленням про те, що співмешканець мами у агресивному стані і погрожує жінці фізичною розправою. За вказаною адресою негайно виїхали поліцейські, аби попередити можливі трагічні наслідки та врятувати сім’ю від дебошира. На місці господарка факт конфлікту підтвердила, пояснивши, що «під гарячу руку» потрапила не лише вона, а й її донька. На адресу неповнолітньої, на щастя, звучали лише словесні образи. Проте, коли справа дійшла до написання заяви, жінка відмовилася, ссилаючись на те, що агресивний чоловік покине приміщення. Конфлікт було вичерпано на місці.

Сімейні конфлікти, як і раніше, залишаються найпоширенішими серед викликів неповнолітніх, а це означає, що здебільшого небезпека підстерігає дітей зовсім не на вулиці, як прийнято вважати, а за дверима власної оселі, серед тих, хто має захищати.

 

http://police.dn.ua/news/view/dobrogo-dnya-politsiya-donechchini-u-kvitni-do-pravoohorontsiv-za-dopomogoyu-zvernulisya-majzhe-200-ditej

 

Відділ комунікації поліції

Донецької області

 

 

При використанні матеріалу гіперпосилання на npu.gov.ua обов`язкове
версія для друку